:: ::

 
 
 

   

                                Σχόλια επί του πρώτου Ηθικού Κώδικος

Ερμηνευτικόν

Οι Ηθικοί Κώδικες συνιστούν την ταυτότητα, την συμπεριφορά και τον φωτεινό οδηγό των Ελλήνων στους σκοτεινούς καιρούς της χριστιανικής κατοχής. Τώρα περισσότερο από ποτέ οι Έλληνες οφείλουν να τηρούν με αυστηρή πειθαρχία τους Ηθικούς Κώδικες αν θέλουν να επιβιώσουν νικηφόρα έναντι του άθλιου αλλότριου χριστιανικού κοπαδιού. Ο μακραίωνος δεσποτισμός και η αυταρχικότητα του βυζαντινού σκήπτρου επέπεσε όχι μόνο στο φωτεινό Πνεύμα, στην χαρωπή εορταστική Ψυχή, αλλά και στο αθλητικό πρότυπο σώμα του Έλληνος ανθρώπου. Σύμφωνα με τον Θείο Σωκράτη το σώμα είναι η κατοικία του Δαίμονος εαυτού και ο Δαίμων εαυτού ο σύνδεσμός μας με τους Θεούς. Στο ακάθαρτο σώμα δεν κατοικεί ο Αγαθάγγελος διότι το αποστρέφεται μετά βδελυγμίας στερώντας τον άνθρωπο από την θεϊκή προστασία και αρωγή. Οι Έλληνες θρησκευτές διαβιούν αρμονικά και σε πλήρη ενότητα τόσο με τους Θείους, όσο και με τους φυσικούς Νόμους, αποδίδοντας τη δέουσα τιμή ώστε οι μέρες τους να είναι μακρές στο δέρμα της Μητέρας Γης.

 

Διαιτολογικόν

Όλα όσα χρειάζεται ο άνθρωπος πηγάζουν από τα ζωογόνα στήθη της Μητέρας Γης που πλουσιοπάροχα και πολύμορφα διανέμει. Κάθε ζωή είναι απ’ αυτήν και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να την στερήσει. Αυτός είναι ο φυσικός Νόμος που διέπει το Προγονικό Δίκαιο. Δι’ αυτό οι ευσεβείς Πρόγονοί μας νομοθετούσαν ώστε ο ανθρωποκτόνος να στερείται των πολιτικών δικαιωμάτων αλλά και της μυήσεως στα Μυστήρια ακόμα και της εισόδου του σε Ιερούς χώρους. Γι’ αυτό οι ζωοκτονίες γινόντουσαν με Ιερότητα μόνο σε Εορτές και το σφάγιο αποδιδόταν στους Θεούς και στο σύνολο της Πόλεως μέσω του εορταστικού δείπνου.

Όσοι παραβαίνουν τον Φυσικό Νόμο, φέρνουν τις σάρκες των θανατωμένων ζώων στο σώμα τους και ο Δαίμων εαυτού τούς εγκαταλείπει. Το λογικό ζώο μένει απνευμάτιστο ζώντας ήδη την ζωή του εν τάφω. Ο ασεβής που τρώει την σάρκα των θανατωμένων ζώων τρώει την σάρκα του θανάτου του. Το αίμα του ρέει σαν δηλητήριο που το δηλητηριάζει, η αναπνοή και ο ιδρώτας τους γίνεται δύσοσμος, τα οστά του σαθρά και τα σπλάχνα σάπια.

Η Μητέρα Γη δίνει πλούσια τους σπόρους από το σώμα της μέσα από τα χόρτα, τους βλαστούς και τα δέντρα που παράγουν καρπούς, και μέσα από τα ζώα δίνει τα γάλα που ζωογονεί τα μικρά παιδιά αλλά και το μέλι των μελισσών που τέρπει. Ο Έλληνας σκοτώνει το ζώο μόνο όταν απειλείται η ζωή του συμπολίτη του που κινδυνεύει από  αυτό, γιατί η ζωή του ανθρώπου είναι πολυτιμότερη από το ζώο, και όχι για την βρώση της σαρκός του. Ο Ένθεος φυσικός άνθρωπος ζωογονείται με την ζωντανή τροφή και πεθαίνει με την νεκρή. Γιατί ξέρει ότι η ζωή προέρχεται από την ζωή και από το νεκρό ο  θάνατος. Ότι σκοτώνει την τροφή σκοτώνει και το σώμα και με την σειρά το πνεύμα και την ψυχή. Γιατί το σώμα μας είναι ότι τρώμε όπως το πνεύμα ότι σκεφτόμαστε. Αυτή είναι η διατροφική κληρονομιά των Πελασγών Προγόνων μας και της Πυθαγόρειας αγωγής.

 

Οι Θεοί όρισαν να τρως διαφορετικά από τους αλλοθρήσκους και αλλοφύλους

Οι Ηθικοί Κώδικες ορίζουν ότι οι Έλληνες δεν παραβαίνουν τους Φυσικούς Νόμους που έθεσαν οι Θεοί, οι οποίοι πρώτοι τους τηρούν και τους σέβονται. Το σώμα μας είναι ένας αγρός που γεννάει πλούσιους βλαστούς αν σπαρεί με ζωντανούς καρπούς αντί με σάπιους. Έτσι εμείς οι Έλληνες θερμαίνουμε την τροφή μας με την ζωογόνο θερμότητα του ηλίου και όχι με την καταστροφική φωτιά που ερημώνει. Οι Έλληνες σε αρμονία με τον ηλιακό αείζωο κύκλο τρώμε όταν αυτός βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο και δειπνούμε όταν δύσει. Η τροφή του Έλληνος δεν υπερβαίνει σε θερμοκρασία αυτή του σώματός του, δηλαδή την θερμοκρασία του αίματος. Η ημερήσια ποσότητα της τροφής του Έλληνα δεν υπερβαίνει τα 850 γραμμάρια ημερησίως σε δύο γεύματα ώστε να παίρνει όση ενέργεια απαιτείται για τις ανάγκες του χωρίς να κινδυνεύει να χάσει το σχήμα του και την υγεία του από το πάχος.

Οι Ηθικοί Κώδικες απόρροια των φυσικών Νόμων ορίζουν πως η τροφή των Ελλήνων αποτελείται από τα αγαθά  που στρώνει κάθε εποχή στο τραπέζι της Μητέρας Γης.

Τον μήνα του αστερισμού του Ταύρου 20 Απριλίου-20 Μαΐου τρώμε κριθάρι και κριθαρένιο ψωμί.

Τον μήνα του Καρκίνου 22 Ιουνίου-22 Ιουλίου τρώμε ξυνά σταφύλια ώστε να αποτοξινωθεί το σώμα μας και να αποβάλλει τις ακαθαρσίες.

Τον μήνα του Λέοντος 23  Ιουλίου-22 Αυγούστου και Υδροχόου 20 Ιανουαρίου-18 Φεβρουαρίου τρώμε σύκα και αμύγδαλα με την φλούδα τον καιρό που τα δέντρα δεν βγάζουν καρπούς

Τον μήνα της Παρθένου 23 Αυγούστου-22 Σεπτεμβρίου πίνουμε τον χυμό των σταφυλιών για να θρέψουν το σώμα μας.

Τον μήνα του Σκορπιού 24 Οκτωβρίου-22 Νοεμβρίου τρώμε τα γλυκά σταφύλια ξεραμένα κάτω από το φώς του Ηλίου για να αυξήσουμε το σώμα μας μετά την αποτοξίνωση.

Τον μήνα του Αιγόκερου 22 Δεκεμβρίου-19 Ιανουαρίου τρώμε χόρτα που μαζεύουμε μετά την βροχή για να καθαρίσει το αίμα αλλά και αρχίζουμε να πίνουμε γάλα.

Αποφεύγουμε να τρώμε τροφές εισαγόμενες από άλλες χώρες γιατί η Γη προνοεί για τους κατοίκους κάθε μέρους της επιφάνειάς της να τρώμε την τροφή που αυτή θεωρεί καλύτερη για εμάς. Αποφεύγουμε να τρώμε όταν το πνεύμα μας είναι διαταραγμένο όπως κάνουν οι ναζωραίοι. Τρώμε χωρίς θυμό με γαλήνη διατηρώντας το Ηγεμονικό σε αντίθεση με την μανιακή συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τους ναζωραίους.

Τρώμε όταν η Δήμητρα και η Κόρη σαλπίσουν με το κάλεσμα της όρεξης γιατί η ανόρεχτη τροφή γίνεται δηλητήριο στο σώμα και περιμένει να αποβληθεί. Κάθε μήνα γιορτάζουμε την Νουμηνία και νηστεύουμε την τελευταία του απελθόντος και την πρώτη του νέου μήνα όπως μας διδάσκει ο Θείος Πρόκλος. Νηστεύουμε υλικά και τρεφόμαστε πνευματικά εορτάζοντας την Νουμηνία με λαμπρότητα και Ιερότητα.

 

Οι Θεοί όρισαν να αναπνέεις διαφορετικά από τους αλλοθρήσκους και αλλοφύλους

Οι Ηθικοί Κώδικες μας θυμίζουν το Λόγο του Κόσμου που βρίσκεται στον ρυθμό της αναπνοής μας. Οι Έλληνες θρησκευτές σε αρμονία με τον Λόγο αναπνέουμε αργά σε όλα τα γεύματα ώστε η Αιολική ενέργεια να εισέρχεται στο σώμα μας και να ενισχύει την πέψη. Αλλά και σε κάθε δραστηριότητα αναπνέουμε με το στομάχι  βαθιά ώστε να φέρνουμε την ενέργεια σε ολόκληρο το σώμα μας. Και μασάμε αργά την τροφή μας και δεν τρώμε σαν τους χριστιανούς λύκους, ώστε αυτή να γίνεται νερό και οι Νηρηίδες να το μετατρέψουν σε αίμα μέσα στο σώμα μας. Γιατί η αμάσητη τροφή γίνεται ατμίζων βάλτος μέσα στο σώμα μας και κατατρώει τον οργανισμό μας. Το τραπέζι που στρώνει η Γαία για μας είναι Βωμός και αυτός που τρώει στον Βωμό βρίσκεται στο Τραπέζι των Θεών.

 

Οι Θεοί όρισαν να κοιμάσαι διαφορετικά από τους αλλοθρήσκους και αλλοφύλους

Oι Ηθικοί Κώδικες ως απαύγασμα της Ελληνικής Γραμματείας μας μαθαίνουν ότι η Θεά Ίρις μας ξυπνά κάθε πρωί από τον ύπνο με τις πρώτες πρωινές ακτίνες. Γι’ αυτό οι Έλληνες θρησκευτές δεν τεμπελιάζουν στα κρεβάτια τους όπως τα αδέσποτα σκυλιά και οι εκφυλισμένοι ναζωραίοι διότι ο ζωοδότης Ήλιος και ο αιθέριος Άνεμος μας περιμένουν για να μας δώσουν τα δώρα τους. Όταν δύει ο Ήλιος υπακούμε στον ύπνο όταν βαραίνει τα βλέφαρά μας και δεν μένουμε άγρυπνοι όπως οι ταραγμένοι άθεοι. Οι Έλληνες θρησκευτές αφήνονται στις χάρες των ονείρων που έρχονται τη νύχτα για να θρέψουν την ψυχή τους. 

 

Οι Θεοί όρισαν να διασκεδάζεις διαφορετικά από τους αλλοθρήσκους και αλλοφύλους

Οι Έλληνες θρησκευτές πίνουν με μέτρο το κρασί και δεν έχουν την βλαβερή έξη του καπνού που εφηύραν οι αρνησίζωοι ιουδαιοχριστιανοί για να μας σκοτώνουν ύπουλα. Προτιμούν τον χορό, τον σύμφωνο με τους ρυθμούς της φύσης και την μελωδία που προσδίδει την ψυχική ανάταση αντιστεκόμενοι στην ανατολίτικη κλάψα ή την φαιδρή δυτική υποκουλτούρα. Διασκεδάζουμε στην ύπαιθρο στην αγκαλιά του Αιθέρα που ενοικεί ο  Πατέρας Ζεύς και εξερευνούμε με σεβασμό τις πτυχές των φορεμάτων της Μητέρα Γαίας. Φιλοσοφούμε άνευ μαλθακότητος και φιλοκαλούμε μετ’ ευτελείας με τους ομοθρήσκους Έλληνες αποφεύγοντας τις επαφές με τους ρυπογόνους ναζωραίους τις οποίες περιορίζουμε στις απολύτως αναγκαίες. Διασκεδάζουμε με παιχνίδια ομαδικά και αποφεύγουμε την ανευθυνότητα και την ανωριμότητα των τυχερών παιγνίων.

 

Οι Θεοί όρισαν να εργάζεσαι διαφορετικά από τους αλλοθρήσκους και αλλοφύλους

Οι Ηθικοί Κώδικες σύμφωνοι με τον κύκλο της φύσης μας μηνύουν να εργαζόμαστε κάτω από την σκέπη της Αθηνάς Εργάνης και του Ηφαίστου Ακμονίδη. Οι Έλληνες θρησκευτές αφουγκράζονται το τρεχούμενο νερό, τον άνεμο που φυσά, τον κύκλο του Ηλίου το μεγάλωμα των δέντρων, την γέμιση της Σελήνης και ακολουθούν  τους ρυθμούς τους στην εργασία τους. Διότι η αεργία είναι ίδιον των οκνηρών ναζωραίων μοναχών και αίτιο πολλών δεινών.

 

Οι Θεοί όρισαν να ερωτεύεσαι διαφορετικά από τους αλλοθρήσκους και αλλοφύλους

Ως Έλληνες αντιλαμβανόμαστε τον Έρωτα ως την ορμή προς το Νοητό Κάλλος μετά από ένα αισθησιακό συγκλονισμό. Ως τέτοιον προσπαθούμε να διακρίνουμε στην μορφή που αντιλαμβανόμαστε με τις αισθήσεις την πνευματική ομορφιά. Δενόμαστε με δεσμούς Πλατωνικής φιλίας ανώτερους από κάθε άλλη ανθρώπινη σύμβαση και μέσα από αυτούς διακρίνουμε τον κατάλληλο/κατάλληλη σύντροφό μας. Αποδεχόμενοι το δόγμα της μετενσαρκώσεως χαιρετίζουμε σε κάθε μας ζωή τους παλιούς φίλους και μέσα από την σχέση ανελισσόμαστε πνευματικά. Πρώτα από όλα ερωτευόμαστε τον Κόσμο που μας προσέφεραν οι Θεοί και τον θαυμάζουμε καθημερινά. Τον βλέπουμε ως σχολείο ψυχής και όχι ως φυλακή του σώματος όπως οι αρνησίζωοι ναζωραίοι και ως τέτοιο τον τιμούμε και μοχθούμε για την διατήρησή του, αντί να τον μισούμε και να προσδοκούμε την συντέλεια του.

 

Οι Θεοί όρισαν να καλλωπίζεις τα μαλλιά σου διαφορετικά από τους αλλοθρήσκους και αλλοφύλους

Οι Έλληνες θρησκευτές δίδουν μεγάλη σημασία στην κώμη τους αφού αυτή υποδηλώνει το συναίσθημα και την διάθεση. Η κώμη ως ζωική έκφυση δηλώνει την υγεία, την ηλικία αλλά και την δύναμή μας. Όταν λυπούμαστε κουρεύουμε κοντά την κώμη ενώ στην χαρά την αφήνουμε μακριά. Σύμφωνα με τον ετήσιο κύκλο αφήνουμε την κώμη μακρύτερη την άνοιξη και την περιορίζουμε το φθινόπωρο όπως οι κηπουροί τα δέντρα και οι γεωργοί τους αγρούς. Αντίθετα με τους ψυχικά συντριμμένους ναζωραίους που στην μόνιμη τους συντριβή αφήνουν μακριά και άπλυτα τα μαλλιά τους κατ’ επιταγή της μόδας των αρνησίζωων ερημιτών, στυλιτών και πάσης λογής αναχωρητών, οι κώμες των Ελλήνων είναι πάντα περιποιημένες και καθαρές.

 

Οι Θεοί όρισαν να ντύνεσαι διαφορετικά από τους αλλοθρήσκους και αλλοφύλους

Οι Έλληνες θρησκευτές στις ιδιωτικές και στις δημόσιες Ιεροπραξίες, προσεγγίζουν τις δυνάμεις των Θεών με τον προσήκοντα σεβασμό και ενδύονται τα λευκά ή πορφυρά ενδύματα. Οι τελεστές Ιερείς φορούν πάντοτε τον ανάλογο Ιερατικό μανδύα ή χιτώνα, ενώ οι παριστάμενοι λάτρεις τουλάχιστον τα κατάλληλα χρώματα. Στην καθημερινή μας ζωή αποφεύγουμε ιουδαιοχριστιανικές μόδες και μάρκες που φέρουν έσοδα στους ασεβείς γα να μας εξουσιάζουν. Ντυνόμαστε λιτά και αποφεύγουμε κραυγαλέα ή περιθωριακά κουρέλια που οδηγούν το φαντασιακό μας σε αντικοινωνικές αντιλήψεις. Σε καμμιά περίπτωση δεν φοράμε σταυρουδάκια για «λόγους τακτικής» γιατί αυτό και μόνο οδηγεί σε απόρριψη των Αληθινών Προγονικών Θεών.

 

Οι Θεοί όρισαν να μιλάς διαφορετική γλώσσα από τους αλλοθρήσκους και αλλοφύλους

Οι Έλληνες οφείλουν να μάθουν την μητρική γλώσσα που μας χαρίσαν οι ίδιοι οι Θεοί και να μην εκπίπτουν σε σολοικισμούς, ξενισμούς, αργκό και εν γένει στον πεζοδρομιακό λόγο που έφεραν οι ναζωραίοι κατακτητές. Οφείλουμε να μιλάμε την αρχαιοελληνική, την απλή καθαρεύουσα και να γράφουμε στο πολυτονικό αρνούμενοι τον βίαιο ατονισμό και εκλατινισμό που λυσσαλέα εισάγουν οι ναζωραίοι. Η γλώσσα μας αποτελεί την ασπίδα και η παράδοσή μας το σπαθί, ενώ η θρησκεία μας το δόρυ. Δεν θα επιτρέψουμε τον αφοπλισμό μας αποδεχόμενοι την γλώσσα των αμορφώτων ναζωραίων.

 

Οι Θεοί όρισαν να διακοσμείς την οικία σου διαφορετικά από τους αλλοθρήσκους και αλλοφύλους

Η ιδιωτική οικία του Έλληνος θρησκευτού είναι και ο Ναός που τελεί τις οικογενειακές τελετές και ως τέτοιος αντιμετωπίζεται με ιδιαίτερη φροντίδα. Στην οικία του πρέπει απαραιτήτως να βρίσκωνται όλα τα λειτουργικά σκεύη για την τελετή και τα αγάλματα όπου αποδίδει τιμές. Διακοσμούμε τον χώρο μας και πνευματικά, συλλέγοντας τα Ιερά βιβλία των απροσκύνητων Προγόνων μας και τα έργα τέχνης τους ώστε να συντονιζόμαστε διαρκώς με το Πνεύμα τους. Αφαιρούμε τις όποιες βλοσυρές και εχθρικές μορφές των δολοφόνων των Προγόνων μας και αποκαθαίρουμε τελετουργικά τον χώρο με θαλασσόνερο και στύρακα ή λιβάνι. Αποφεύγουμε τις μεταλλικές κατασκευές που είναι μηδενικής πνευματικότητας και προϊόν βιασμού της Μητέρας Γής και επιπλώνουμε την οικία μας με ξύλινες κατασκευές. Η οικία μας πρέπει να είναι προπάντων καθαρή, να αερίζεται το πρωί και να είναι ηλιόλουστη.

 

Οι Θεοί όρισαν να λούεσαι διαφορετικά από τους αλλοθρήσκους και αλλοφύλους

Οι Έλληνες θρησκευτές οφείλουμε να διατηρούμε το σώμα μας καθαρό και αρωματισμένο ώστε να αποτελεί την κατοικία ενός ισορροπημένου πνεύματος. Τους καλοκαιρινούς μήνες χρησιμοποιούμε τον καταιονηστήρα όσο συχνά θέλουμε με χλιαρό νερό για να μην υποφέρουμε από την ζέστη και τον ιδρώτα και τους χειμερινούς μήνες πάλι με χλιαρό για να μην υποφέρουμε από το κρύο. Χρησιμοποιούμε και τον λουτήρα ειδικά πριν από τις τελετές αλλά και μετά την άθληση, για καθαρμό στην πρώτη και για χαλάρωση στην δεύτερη περίπτωση με χρήση ελαίων ή και αλάτων. Σε αντίθεση από τους ναζωραίους κατακτητές που θεωρούν διαβολική ηδονή την καθαριότητα εμείς αφηνόμαστε στο ναρόν ύδωρ να παρασύρει τις ακαθαρσίες του σώματος και της ψυχής.

 

Μεγιστίας-Δωδωναίος Κήρυξ

3η Ισταμένου μηνός Μουνυχιώνος, έτους 2780 μετά πρώτην Ολυμπιάδα

 


 
     
 

© Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα