:: ::

 
 
 

 

       Νομική αντιμετώπιση της μισελληνικής αιρέσεως των ναζωραίων

 

Αρκετές φορές στο παρελθόν η ηγεσία της αιρέσεως των ναζωραίων έχει απειλήσει τους Έλληνες θρησκευτές και άτομα άλλων θρησκευτικών δογμάτων με νομικές διώξεις που στηρίζονται σε κάποια άρθρα του ποινικού τους κώδικος.

Τα άρθρα του χριστιανικού ποινικού κώδικος είναι έξυπνα διατυπωμένα ώστε να δίνουν μία αίσθηση ουδετερότητος και ότι δήθεν προστατεύουν εξίσου όλες τις θρησκείες. Για παράδειγμα η απατηλή τους φρασεολογία λέει: «Όποιος δημόσια και κακόβουλα καθυβρίζει με οποιονδήποτε τρόπο την ανατολική ορθόδοξη εκκλησία του χριστού ή άλλη θρησκεία ανεκτή στην Ελλάδα τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών».

Φυσικά ποτέ και για κανέναν λόγο δεν τιμωρήθηκε κάποιος «ορθόδοξος» ναζωραίος επειδή καθυβρίζει άλλες θρησκείες. Ούτε τιμωρήθηκε ποτέ κάποιος «ορθόδοξος» ναζωραίος επειδή καθυβρίζει τους Πατρώους Θεούς, ή επειδή τα χριστιανικά κείμενα καθυβρίζουν τον Ελληνισμό, ή επειδή χριστιανικά εκμαυλιστήρια έχουν κτισθεί πάνω σε Ελληνικούς Ναούς.

Άρα η φράση της διατάξεως «ή άλλη θρησκεία ανεκτή στην Ελλάδα» δεν επιτρέπεται να την ερμηνεύουμε αμφίδρομα, ότι δηλαδή ισχύει και για τους ναζωραίους. Ισχύει για όλους τους άλλους πλην των ναζωραίων.

Ακόμη και στην περίπτωση που γίνει δεκτή μία μήνυση κατά ναζωραίου, το χριστιανικό δικαστήριο θα χρησιμοποιήσει το δεύτερο τέχνασμα που εμπεριέχεται σε αυτή την διάταξη. Θα σου πει, «είστε ανεκτή ή αναγνωρισμένη θρησκεία;». Και φυσικά επειδή η Ελληνική Θρησκεία δεν αναγνωρίζεται από το χριστιανικό ψευδοκράτος, θα είναι σαν να έχει κάνει μήνυση κάποιος που δεν υπάρχει.

Ακόμη και αν δεχτούν οι χριστιανοί δικαστές ότι έχεις υπάρξει θύμα θρησκευτικών διώξεων θα σου πουν ότι «Δεν είστε ανεκτή θρησκεία». Και το σωστό ερώτημα είναι «Ανεκτή από ποιούς; από την μισελληνική αίρεση των ναζωραίων;».   

Μία άλλη απατηλή διάταξη είναι αυτή που απαγορεύει τον προσηλυτισμό. Η χρήση ουδέτερης φρασεολογίας είναι εσκεμμένη ώστε να υποδεικνύει ως ενόχους προσηλυτισμού τους πάντες πλην των ναζωραίων.

Έτσι ενώ το να μοιράζεις φυλλάδια υπέρ ενός θρησκευτικού δόγματος έξω από ένα σχολείο μπορεί να σε στείλει στο χριστιανικό δικαστήριο με την κατηγορία του προσηλυτισμού, το να εκβιάζεις εκατομμύρια Ελληνόπουλα δια της σχολικής κατηχήσεως στο μάθημα των θρησκευτικών και να τα προσηλυτίζεις στο δόγμα της αιρέσεως των ναζωραίων θεωρείται καθ’ όλα σύννομο από τον χριστιανικό νόμο. Ο προσηλυτισμός των ναζωραίων είναι νόμιμος, ενώ η διάδοση αλλοθρήσκων ιδεών είναι παράνομος προσηλυτισμός.

Οι χριστιανικοί νόμοι είναι έτσι διατυπωμένοι ώστε να προστατεύουν τον δικό τους προσηλυτισμό και την μισελληνική τους αίρεση από κτυπήματα αντιπάλων. Αλλά οι ναζωραίοι κατακτητές δεν σταματούν εδώ. Απειλούν τους πάντες με μηνύσεις αν θίξεις τον ψευδοθεό τους Τζεσουά, κάτι που δεν ισχύει γι’ αυτούς όταν θίγουν τους Θεούς των Ελλήνων ή των άλλων λαών.

Όλες οι θρησκευτικές οργανώσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό πρέπει να γνωρίζουν ότι αν μία οργάνωση ή ένα μέλος τους δεχτεί επίθεση από την αίρεση των ναζωραίων πρέπει όλες μαζί να συμμαχήσουν εναντίον της. Πρέπει το θέμα να πάρει αμέσως πολιτικές και διεθνείς διαστάσεις. Σε καμμία περίπτωση οι θρησκευτικές οργανώσεις να μην αφήνουν τις δογματικές τους διαφορές να λειτουργούν υπέρ της αιρέσεως των ναζωραίων.

Αν η αίρεση των ναζωραίων ξεκινήσει μία δίωξη κατά της Ελληνικής Θρησκείας ή άλλης θρησκείας με πρόσχημα τα άρθρα του χριστιανικού ποινικού κώδικος περί προστασίας της χριστιανικής θρησκείας, τα νομικά επιχειρήματα κατά των μισελλήνων ρασοφόρων πρέπει να είναι τα εξής:

Πρώτον η μισελληνική αίρεση των ναζωραίων δεν είναι θρησκεία. Είναι εγκληματική πολιτικο-στρατιωτική οργάνωση, και άρα δεν ισχύουν για αυτήν οι διατάξεις περί προστασίας θρησκειών. Ουδείς Έλλην έχει το δικαίωμα από τους Θεούς να αποδεχτεί ότι η αίρεση των ναζωραίων αποτελεί θρησκεία και να καθίσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου ως ένοχος εξυβρίσεως των θείων. Ο Τζεσουά δεν είναι θεός. Είναι πλάσμα της αρρωστημένης φαντασίας των ναζωραίων.

Δεύτερον η τρομοκρατική αίρεση των ναζωραίων με υβριστικές και απαξιωτικές φράσεις, με ψεύδη περί δήθεν ανθρωποθυσιών, με γκρέμισμα Ναών και σπάσιμο Αγαλμάτων, με κτίσιμο χριστιανικών εκμαυλιστηρίων πάνω στα ερείπια Αρχαίων Μνημείων, καθυβρίζει καθημερινώς με την στάση της την Ελληνική Θρησκεία. Άρα πρέπει να διωχθεί αυτεπαγγέλτως και όχι να διώκει αυτεπαγγέλτως.

Τρίτον, δεν είναι δυνατόν αν κάποιος καλλιτέχνης ή επιστήμων μιλήσει απαξιωτικώς για την αίρεση των ναζωραίων να τιμωρηθεί, ενώ αν η αίρεση των ναζωραίων μιλά απαξιωτικώς για την τέχνη και την επιστήμη ή καίει στην πυρά τούς εκπροσώπους τους και τα βιβλία τους, αυτή η σατανική αίρεση να παραμένει ατιμώρητη.

Από την στιγμή που αυτή η καταστροφική αίρεση διαπράττει τέτοια στυγερά εγκλήματα αυτομάτως θέτει σε νόμιμη άμυνα τους διώκτες της και άρα έχουν το νόμιμα δικαίωμα να απαντήσουν στις ύβρεις της. Η άμυνά μας γίνεται προς προστασία του κοινωνικού αγαθού της ελευθερίας της θρησκείας και για την προστασία της κοινωνικής ειρήνης.

Τέταρτον, η Ελληνική Θρησκεία είναι εκτός χριστιανικού νόμου. Άρα δεν μπορούν οι εκτός χριστιανικού νόμου θρησκείες να έχουν υποχρεώσεις χωρίς δικαιώματα. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε κατηγορούμενοι χωρίς να μπορούμε να είμαστε κατήγοροι. Δεν είναι δυνατόν η αίρεση των ναζωραίων να δικάζει μία θρησκεία που τελεί εκτός χριστιανικού νόμου, εδώ και 17 αιώνες. Για να υπάρχει ισότητα ή θα νομιμοποιηθεί η Ελληνική Θρησκεία ή καλύτερα θα τεθεί εκτός νόμου η αίρεση των ναζωραίων.

Πέμπτον, παρά τα τόσα εγκλήματα που απεκαλύφθησαν προσφάτως από τα ΜΜΕ στην Ελλάδα για την ρασοφορεμένη συμμορία, δεν έγινε καμμία απολύτως αυτεπάγγελτος δίωξις. Με τόσες καταγγελίες για παιδεραστία, τοκογλυφία, εκβιασμούς, δωροδοκίες, υπεξαίρεση χρημάτων, προσβολή νεκρών από τους παπάδες, και όμως δεν τους πειράζει ουδείς εισαγγελεύς. Άρα αυτομάτως οι ναζωραίοι αποποιούνται του δικαιώματος να παριστάνουν τους δικαστές και τους εισαγγελείς στην Ελληνική ή όποια άλλη θρησκεία.

Οι πράξεις των ρασοφόρων είναι η καλύτερη ασπίδα προστασίας για τους Έλληνες θρησκευτές, με την έννοια ότι οι ναζωραίοι παπάδες έχουν διαπράξει τόσα εγκλήματα που ακόμη και αν έχουν το θράσος να μας καταδιώξουν νομικώς, θα ηττηθούν ολοσχερώς μπροστά στα μάτια της κοινής γνώμης. Δεν είναι δυνατόν αυτοί που εγκληματούν κατά τέτοιο τρόπο να μην διώκωνται, και από πάνω να ζητούν την δίωξη Ελλήνων ή άλλων θρησκευτών.

Έκτον, η παράλειψη διώξεως και τιμωρίας των ναζωραίων παπάδων δημιουργεί άσχημο προηγούμενο, και συγχρόνως η δική μας καταδίωξη θα σημάνει αύξηση της βίας κατά των εθνικών, θρησκευτικών ή άλλων μειονοτήτων μέσα στην Ελλάδα. Αυτό αποτελεί ευθεία βολή κατά της πολιτείας και το ζήτημα παραπέμπεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Έβδομον, δεν είναι δυνατόν ο κατήγορος και ο δικαστής σε μία δίκη με θρησκευτικό περιεχόμενο να είναι του ιδίου θρησκεύματος(αν υποθέσουμε ότι η αίρεση των ναζωραίων αποτελεί θρησκεία) με κατηγορούμενο αλλόθρησκο. Δηλαδή δεν είναι δυνατόν χριστιανοί εισαγγελείς και δικαστές να δικάζουν μουσουλμάνους, Εβραίους, Έλληνες, βουδδιστές κλπ, με βάση χριστιανικό κατηγορητήριο. Η δίκη είναι άκυρη λόγω ελλείψεως αντικειμενικότητος.

Όγδοον, αν κάποιος Έλλην συλληφθεί από την χριστιανική αστυνομία με διάφορες κατηγορίες περί «προσβολής των θείων», το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει είναι να ειδοποιήσει τους συντρόφους του για υποστήριξη και το δεύτερο πράγμα που πρέπει να κάνει είναι να μην πει κουβέντα στους χριστιανούς αστυνομικούς.

Ο Έλλην δεν πρέπει να απαντήσει σε καμμία ερώτηση, παρά μόνον όταν είναι παρών ο δικηγόρος του και αφού πρώτα έχει μιλήσει με τους ομοθρήσκους του για την τακτική που θα ακολουθήσουν.

Πάντως η βασική τακτική είναι ότι δεν αναγνωρίζουμε χριστιανικούς νόμους, χριστιανικά δικαστήρια και χριστιανούς δικαστές να δικάζουν Έλληνες ή άλλες θρησκευτικές μειονότητες για ζητήματα θρησκείας. Εκτός και αν επιτρέψουν οι χριστιανοί δικαστές να δικάζωνται χριστιανοί κατηγορούμενοι από αλλοθρήσκους δικαστές, σε αλλόθρησκα δικαστήρια, με βάση αλλόθρησκο κατηγορητήριο, μέσα στην Ελλάδα, οπότε και θα ισχύει η αρχή της αμοιβαιότητος.

 

Θέτις

6η Λήγοντος μηνός Μεταγειτνιώνος, έτους 2781 μετά πρώτην Ολυμπιάδα

 


 
     
 

© Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα